CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 5, 2009

KeJiwangan Saye.. HAHA.. :))

i LOVE u ;P

saya rindu awak.. saya sayang awak.. saya cinta awak..
awak rase saya cukop jiwang x?
belom cukop kan..? sebab saya xkan cakap camtu dekat awak..
sebab saya x seberani mana pon..
walaupun saya tau.. awak ngan saya tinggal sedikit je mase lagi nak besama..
sebab lepas ni.. kita sama-sama bawak diri ikot hala tuju masing-masing..
tapi..
awak penah x terfikir..
yang saya memang nak cakap camtu kat awak..
setiap kali saya nampak awak.. setiap kali saya jumpe awak..??
ke awak x penah fikir pon pasal saya sebenarnya??
kalau lah awak nak tau.. saya memang nak bgtau awak..
sume perasaan yang saye simpan selama ini untuk awak..
walaupun mungkin akhirnya saya akan bahagia ataupun sebaliknya..
sebab itulah matlamat saya..
dapat luahkan kat awak..

kepada awak yang saya nak tujukan nie.. saya sayang awak sangat.. saya cinta dan rindu awak banyak bintang atas sana!! tapi tu pon kalau awak tau.. hihi.. :P (camne ntah nak bagi awak tau.. huhu)

p/s : saya memang tengah rindu pada si dia.. lalu saye pon merapu2.. jadi akhirnya begini la jadi nya.. luahan kejiwangan yang ingin saya sampaikan pada dia.. klau menyampah.. jgn bace.. :P lalalalala~


4 comments:

mohd zuhaili said...

awhhhh.. so shweeett..
jeles ai! :-)

|| hanie_muhamad || said...

haha.. ngade la ko nih.. wat la gak.. aku nak bace jugaaaaaaaaaakk!! hihi..

Afas Fahmie said...

masih memuja si dia??
sampai kapan???
apa kata lepas ni ko puja kubur ke tengkorak ke....
leh dpt no eko...
pastu kaya la ko....hahahhaah

*p/s:perbuatan memuja dan meminta dr makhluk lain selain Allah s.w.t adalah syirik dan haram serta tergolong dalam dosa2 yang tidak diampunkan....so jgn buat yer...hahahah

|| hanie_muhamad || said...

erk? aku bukan memuja ok.. aku hanye meminati bdak 2.. jgn salah tafsir.. huhu.. klau nak tolong minangkan die ntok aku xpe.. :D