CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 14, 2009

AFUNDI ISMA ya'lllllllllllllllllll!! :)



salam.. hehe.. skang oiam3 pon da abes.. da 2 minggu da kan.. so focus skang beralih pada kak isma!! yeps.. as we all know, kak isma nih kakak tomok.. hehe.. mari-mari vote kak isma pulak.. kak isma seorang yang pandai menyanyi.. mestila kan.. da dapat masok AF plak.. suara kak isma pon mmg best.. sangat best.. maka, anda-anda di luar sana.. ape tggu lagie.. type AFUNDI ISMA and send to 32999.. klau nak vote skalie byk pon boleh.. nak vote berkali-kali? lagie digalakkan.. hihi.. :D camne nak vote byk2? senang je kan.. AFUNDI3/5/10 ISMA and send to 32999.. hihi.. cepat2.. jgn lambat.. your votes makes a tremendous difference..!! yahuuuuuuuuuu.. mari lah kita sama-sama merealisasikan impian kak isma.. hihi..

owh ye? masih ade yang mempertikaikan dan mengata sane sini pasal kak isma.. aduhai.. dah2 la tuh.. x penat ke? suke sangat kumpul dosa 2 pehal ek?? cube kumpol pahala pulak.. hihi.. think positive.. cube bayangkan kalau anda-anda(yang kaki mengumpat,mengata tu la kan) punye diri dipandang serong dan negative oleh masyarakat laen? camne? suke? so.. xyah la nak sebok2 susahkan diri sendiri mengata dan mengutuk orang.. simpan2 la sikit ke'tidak baik'an pada diri 2 ye.. :p haha.. mari lah hidup dengan harmoni nye.. heeeeeeee.. :D

jadi.. pada sume fans kak isma.. teruskan mengundi.. x lupe juga pada yang merasekan bahawa kak isma ade bakat yang mendalam.. sile undi juge.. hehe.. slamat mengundi.. saya pon nak mengundi nih.. jom kawan2.. hihi.. ;)

2 comments:

NoraJoey said...

teruskan mengundi adik ku....
akak pun ngundi jugak nih....

|| hanie_muhamad || said...

hehe.. okay akak!!
will always be!!
:)